طاهاوپرهامطاهاوپرهام، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیدهای من اوج رحمت الهی

واما حالا ازطاهاو سه دلیل جدی

1390/1/30 22:40
414 بازدید
اشتراک گذاری

طاهاجون دیروزیکشنبه اومدین عصر تو حیاط بازی میکردین البته اول هرچی مامان سارا میگفت بروباپرهام پایین بازی کن میگفتی نه صدات میومد آخه عزیزم تازگی خیلی به مامان سارا وابسته شدی .....ولی وقتی مامان ازبالکن پرهامو که پایین داشت بازی میکرد نشونت داد خندیدی وگفتی داداش واومذی پیش من و پرهام کلی باگلها آب بازی کردی وباتوپ و....وقتی شیرینی خوردی مثل آدم بزرگا گفتی:خوب ماآن جون من دیگه باید برم خونمون ...

یه کم کاردارم ....کفتم جکارداری؟ خیلی شیرین وجدی به من نگاه زیر جشمی انداختی وگفتی:باید برم یه کم بازی کنم ...

باپرهام هم باید بازی کنم ...دلم برای مامانمم تنگ شده  سه دلیل محکم وجدی!!!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هستی
29 فروردین 90 19:59
خوشبحال نوه هاتون با همچین مادر بزرگ خوش ذوقی


خواهش ميكنم شمالطف دارين يگانه هستي هستي جونو براتون حفظ كنه