طاهاوپرهامطاهاوپرهام، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیدهای من اوج رحمت الهی

نظرات (3)

فرشته جون جونی کیمیا
12 اردیبهشت 90 17:10
گل پسرای نازنین امروز روز معلمه ومن همینجا خدمت هردوتا مامان بزرگای خوبتون تبریک عرض میکنم انشاالله همیشه سایه شمن روی سرتون باشه


متشكر ازلطف دوستان خوبم
سارا
12 اردیبهشت 90 21:10
سلام مامان جون:
1- روزتون مبارک امیدوارم سالهای سال بتونید در کنار بچه ها شاد وسلامت باشید
2- به به چه وبلاگ قشنگی دستتون درد نکنه
3- حالا نوه هاتون همچین تحفه ای هم نیستم بیلبوردشون رو درست می کنید

4-یک پیغامی برای من گذاشته بودید سر شار از لطف که اشتباها تیک پیغام خصوصی رو زده بودید و من نتونستم تائیدش کنم یک وقت سوتفاهم نشه
5-همین دیگه بازم دستتون درد نکنه


ممنونم ساراجون به يادم بودي نوه هاي من بهترين ومهربون ترين نوه هاي دنيان توخوب تربيتشون كردي -
haleh & termeh
31 خرداد 90 1:53
خدا همگی شمارو حفظ کنه که اینقدر مهربونیت خوش بحال همچین نوه ها و عروسهایی من که چنین شانسی خدا قسمتم نکرد که مادر همسرم اینقدر ذوق داشته حداقل برای بچه خودش ****************************** سایتون بر سر بچه هاتون باشه آمین