طاهاوپرهامطاهاوپرهام، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیدهای من اوج رحمت الهی

هفته معلم

1390/2/22 0:36
488 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای خوبم این هفته ،هفته معلم بود

اظهار لطف بسیاری راشاهد بودم،که دلچسبترین اونها دوشاخه گل  بود که شما به من هدیه کردید .زیبازیبا

پیام های تبریکی که دوستان ودانش آموزان خوبم  فرستادن ومحبتشون رونثارم کردن :

١:سبدی هست دراندیشه منزیبا

که پرازگل بدهم هدیه به تو

غافل ازآنکه توخودناب تری

یک جهان گل بخورد غبطه به تو

٢:اولین روزدبستان بازگردزیبا

کودکیهای قشنگم بازگرد

کاش میشد باز کوجک می شدیم

لااقل یک روزکودک می شدیم

یادآن آموزگار ساده پوش

یادآن گچها که بودی روی دوش

ای معلم نام وهم یادت بخیر

یاددرس آب بابایت بخیر

معلم ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد این مشقها راخط بزن

٣:من کلاست راچراغان میکنم

شاپرک رابازمهمان میکنم

تخته رارنگ محبت میزنم

روی آن گلهای الفت می زنم

تا که درست درس همکاری شده

 دردلم یادتوگلکاری شدهبهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

٤:شبی به خاطر توآفتاب می سازم

شبی برای عروجت شهاب میسازم

شبی به حرمت امن یجیب چشمانت

شبانه جاده غم راخراب می سازم

شبی که پانهی برخرابه شعرم

به احترام تویک شعر ناب میسازم

٥:به پاس رنجهای صادقانه ات Flower Pictures, Scraps, Images and Comments

وحرمت کلام عارفانه ات

بهارراخبرکنم که آورد

 سبدسبدشکوفه را به خانه اتبهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

٦:درکودکی:پاک کن های پاکی داشتیم

یک تراش سرخ لاکی داشتیم

                     کیفمان چفتی به رنگ زردداشت

دوشمان ازحلقه هایش دردداشت

                     گرمی دستهایمان ازآه بود

برگ دفترهایمان ازکاه بود

                      تادرون نیمکت جا می شدیم

ما پراز تصمیم کبری می شدیم

                     باوجود سوزوسرمای شدید

ریزعلی پیراهنش را میدرید

                      ای معلم نام وهم یادت بخیر

یاددرس آب بابایت بخیربهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اعظم
16 اردیبهشت 90 1:09
سلام ماماني پرهام وطه روزتون مبارك اميدوارم
سالهاي سال سايه شما بالا سرشون باشه

متشكرم عزيزم سالم باشي
سارا
2 خرداد 90 15:48
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن



به به ممنونم عزيز بااحساسم